לא מעט אנשים גילו מחדש את היופי והקסם הטמונים בחופשת קמפינג ברחבי הארץ. בסופו של יום, ניתן למצוא לא מעט יתרונות בטיול קמפינג בארץ, מאחר והדבר נחשב לזול, משתלם ונוח יותר, מכל חופשה מפוארת בחו"ל. אין שום צורך לבזבז אלפי שקלים על טיסות ובתי מלון, מאחר וניתן ליהנות מחופשה בחיק הטבע, ללא שום הוצאות מיוחדות. כמו כן, מדובר על חופשה שניתן לארגן בספונטניות מהיום למחר, ללא צורך להזמין בדיקת קורונה או לשהות בבידוד בסיום החופשה. לכן אין זה מפתיע כי ניתן היום לראות יותר ויותר משפחות, זוגות ואפילו יחידים, שבוחרים ליהנות מהנוף והייחודיות של הטבע הישראלי. אנו בחברת Aquaview נשמח לספק לכם מגוון רחב של מוצרי קמפינג רב פעמיים, שישדרגו את החופשה שלכם ויאפשרו לכם לשמור על טבע נקי ונטול צלחות חד פעמיות או מוצרי פלסטיק מיותרים.

כיצד לשמור על הסביבה בצורה הטובה ביותר?

לא פעם ניתן להגיע לשמורות טבע או למתחמי קמפינג ולגלות במקום ערמות של זבל שהשאירו המטיילים במקום. ברוב הפעמים מדובר על בקבוקי פלסטיק ריקים, קופסאות אוכל זרוקות, סכו"ם חד פעמי לצד כוסות וצלחות חד פעמיים וכמובן אריזות ריקות של חטיפים ושוקולדים. כמובן שמדובר על אסון סביבתי, מאחר וחיות הבר הנמצאות במקום עלולות לאכול את העטיפות ולהיחנק למוות. כמו כן, מוצרי הפלסטיק עלולים לעוף עם הרוח ולזהם נחלים שנמצאים במקום. לכן כל מי שבוחר לנפוש בחיק הטבע חייב לקחת אחריות על הפעולות שלו ושל החברים או המשפחה שלו. מסיבות אלו בדיוק, חשוב להגיע לטיול קמפינג מצוידים בשקיות זבל, שיוכלו לשמש אתכם על מנת לאסוף את כל הפסולת שתייצרו במהלך השהייה שלכם במקום. כמו כן, מומלץ להצטייד במוצרים רב פעמיים, שיאפשרו לכם להימנע מייצור של פסולת מזהמת, כמו למשל היכולת להשתמש בכלים רב פעמיים במקום בכלים חד פעמיים.

אפס פסולת – כיצד לשמור על איכות הסביבה?

אחד הנושאים החמים ביותר בשנים האחרונות, הוא הצורך לשמור על הטבע מפני כלים חד פעמיים, עטיפות של חטיפים ושאר הזבל שאנשים נוטים להשאיר מאחור. יש לזכור כי ניתן היום למצוא בשוק לא מעט סוגים שונים של מוצרים אקולוגיים, שיכולים לסייע לכל אחד ליהנות מחוויית קמפינג מושלמת, ללא שום צורך לייצר הרים של אשפה בסיום החוויה. ניתן למשל להשתמש בבקבוקים רב פעמיים, שאפילו מתקפלים בקלות בסיום השימוש. הדבר נכון כמובן גם עבור קופסאות אוכל וכוסות, אשר ניתנים לקיפול ובכך תופסים פחות נפח בתיק. מעבר לכך, ניתן ליהנות מלא מעט מוצרים משלימים, כגון תאורת קמפינג וערסלי מים, שיכולים לשדרג משמעותית את כל הטיול.

אנו בחברת Aquaview נשמח לספק לכם מגוון רחב של מוצרי קמפינג רב פעמיים, שיסייעו לכם לשמור על הטבע. להזמנות ולמידע נוסף, צרו קשר.