מדיניות משלוחים

ברוכים הבאים לאתר הקניות אקווה ויו - Aquaview .

אנו מספקים ללקוחותינו שירות משלוחים לכל חלקי הארץ, השירות פעיל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00.

על מנת לייעל את המשלוח אליכם, מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים בשעות אלו, בית, מקום העבודה או כל כתובת אחרת. 

אנו עושים את המיטב על מנת לספק לכם את חווית הקניה הטובה ביותר תוך התחשבות בנוחות שלך, בשל כך יצרנו עבורך מספר אפשרויות לקבלת הזמנתך:

 
שיטת משלוח עלות משלוח זמן אספקה*  
שליח עד הבית

29.90 ₪

חינם ברכישה מעל 249 ₪

עד 7 ימי עסקים
דואר רשום

19.90 ₪

חינם ברכישה מעל 149 ₪ 

10 - 7 ימי עסקים   
   זמן אספקה     -             למעט אזורי שילוח חריגים*
   
שיטות משלוח וזמני אספקה
 
 כאשר תגיעו לדף התשלום ייפתח שדה כתובת למשלוח, בו תוכלו להזין כל יעד בארץ.
 
שליח עד הבית: שירות מהיר לכל חלקי הארץ, הזמנתכם תשלח לכתובת האספקה שנמסרה בהזמנכם. *במקרה וכתובתכם אינה נמצאת באזורי השירות של חברת המשלוחים אנו נשלח את הזמנתכם באמצעות שירות מהיר "דואר שליחים" של דואר ישראל בהתאם לתנאי החלוקה בכתובת האספקה. 
 
דואר רשום: שירות לכל חלקי הארץ, הזמנתכם תשלח לכתובת האספקה שנמסרה בהזמנכם ותחולק בהתאם לתנאי החלוקה של דואר ישראל בכתובת האספקה.
 

זמן אספקה: יום ההזמנה אינו חלק ממספר ימי העסקים לאספקה, זמן האספקה הינו הזמן המוערך עד להגעת החבילה אליכם, אנו עושים את המיטב לספק את הזמנתכם בהקדם האפשרי. *יתכנו עיכובים באספקה בישובים מרוחקים לפי הגדרת חברת המשלוחים עד 14 ימי עסקים.   

 מעקב משלוחים: לאחר ביצוע ההזמנה ישלח אליכם אישור ההזמנה במייל שהגדרתם במסך הקלדת פרטים או למייל איתו הינכם רשומים לאתר, עם סיום הכנת ההזמנה למשלוח ישלח אליכם פרטי משלוח ומספר מעקב המשלוח במייל.  

התשלום עבור המשלוח יתבצע באמצעות כרטיס האשראי ויצטרף לתשלום עבור המוצרים, ולא יהיה ניתן לביטול מכל סיבה שהיא, זולת אם בוטלה העסקה בשל פגם או אי התאמה מצידנו, או אם בוטלה העסקה בטרם בוצע המשלוח.

לכל שאלה, אתם מוזמנים לפנות אלינו דרך דף צור קשר באתר או במייל ונשמח לסייע כמיטב יכולתינו   info@Aquaview.co.il

 

  מדיניות ביטולים והחזרות 

 

  • באפשרותך להחזיר מוצרים שנקנו תוך 14 ימים מיום קבלתם, להחליפם או לקבל החזר כספי בניכוי עלות דמי משלוח בפועל, הנחות או קופונים שהיו בשימוש.
  • במקרה של קבלת פריט לא לפי ההזמנה - טעות במשלוח או קיבלת מוצר פגום, המשלוח ייאסף על ידינו. היה ולאחר בדיקה שלנו המוצר נמצא תקין / תואם להזמנתך תחויב בעלויות המשלוחים בהתאם.
  • במידה ובקשתך לביטול עסקה נעשתה כאשר הזמנתך עדיין לא יצאה את אתרנו לאספקה, כלומר לא נשלח מייל כי הזמנתך נשלחה, החיוב יזוכה/יבוטל
  • החזרות פרטים יש לשלוח לכתובת זמנהוף 12 באר שבע, מיקוד 8452601 
  • במידה ואתם מעוניינים שאנו נבצע את איסוף הפריט מכם ע"י חברת השליחויות במידת האפשר (בעלות משלוח) יש לתאם זאת מול שרות הלקוחות בעזרת דף צור קשר
  • בכדי להחזיר מוצר או להחליפו יש לשלוח את המוצר בצירוף חשבונית מקורית, ובאריזה מקורית כפי שנשלחה אליך.
  • החזרות חייבות להיות מוחזרות במצב חדש, ללא שימוש, באריזה המקורית, ועם כל התגים מצורפים.
  • פריטים שחסרים בו חלקים או/ו הושחת עקב אריזה לקויה או/ו נפגם שכובסו או/ו נשטפו ו/או היו בשימוש לא ניתן להחזיר, ללא יוצא מן הכלל
  • בשל אופי היגיינה שלהם, אנחנו לא יכולים לקבל החזרות של, אך לא רק, מוצרים שיש בהן סימן לשימוש כלשהו. 
  • לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לסרב לכל החזרת מוצרים שאינם עומדים בתנאים וההגבלות שלנו.
  • דמי משלוח ששולמו על פי עלות המשלוח בפועל לחברה לא יוחזרו אלא אם קבלת פריט לא נכון או מוצר פגום. החזרות לאחר 14 ימים מיום קבלת המוצר כפופים לאישור .
  • זיכוי כספי ינתן לאותו אמצעי תשלום בו בוצעה העסקה עד 14 יום מרגע קבלת ההחזרה באתרנו, אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, אין צורך לפנות לחברת האשראי ישירות. 
  • החזרות נבדקות באופן מלא לוודא כי התנאים והמגבלות הללו מולאו במלואן.
  • לידיעתך אנו דורשים את מספר ההזמנה המקורי ו / או שם של הרוכש לעיבוד התהליך.
  • דמי ביטול יחויבו על כל עסקת ביטול בהתאם לחוק הגנת הצרכן בעסקת מכר מרחוק